January 10, 2022

2022

Wow, update update dah 2022. Dua tahun tak post apa-apa tapi hidup aku sama je pun hahaha. Tetiba malam ni aku rasa nak stalk blog aku, rupanya isi kandungan sama je. Meroyan bosan kerja, letih la apa la. 

Ok penghujung 2021 aku tak berapa cantik sangat. Malas nak taip panjang-panjang cerita semula. Takpe la biar aku je yang tahu apa yang terjadi. Sebenarnya aku rasa macam betul-betul burn out. Aku memang dah hilang interest dekat semua benda. Aku tak tahu kenapa, aku rasa macam aku takde pun simpan apa dalam hati. Benda bodo-bodo pun aku mesti cerita kat kawan baik aku.

Entah lah wei. Tbh memang dah takde rasa apa. Kekadang hidup ni macam sekadar buat apa yang perlu je, lepastu ulang-ulang la sampai esok. Sampai ke saat aku menaip entri ni pun aku masih tak pasti dengan apa aku nak dalam hidup ni. I have no interest towards everything. Bila difikirkan memang sedih tapi nak menangis pun tak keluar air mata.

Hmm tak tahu la apa nak jadi. Baru januari 2022 wei, doakan aku boleh survive la. Terus semangat ya semua orang!